Thursday, August 13, 2009

Confess...

我很少相信神...或许神给我的奇迹太少了吧?哈哈...
可是我却想向神忏悔...
因为我真的错了...
到了今天我才发现打人原来自己也会痛的...
不是我在夸奖自己从小到大我真的没有打过架...
没想到第一次打了人却是我最不应该打的人...
后悔是没用的...弥补是没用的...
因为做了就是做了...
讨厌自己遗传了不好的...

你累了...我也好累...
我也好想平静的生活...你也很想的...对吧?
我错了...你也有错吧...
我认了我的错...可是我真的不觉得谁欠谁的比较多...
难道在爱情里也有做错了就需要补偿的道理吗?
或许我们的想法真的有差异吧?

我不想逼你可是我也不想逼我自己...
我不知道怎么做...只希望我能做我自己...

5 comments:

  1. 打女人的不是男人。。遗传不一定得跟从。。
    爱情里不分对错的。。爱情里都是平等的。。
    做错了就算补偿了。。深刻伤口依然存在。。
    爱一个人应该是让他开心的。。
    爱一个人就不该让他伤心的。。
    简单平静既幸福的爱情里。。
    就是能做回最原始的自己。。

    ReplyDelete
  2. 事出必有因,旁观者也不懂其中因由,但动手始终是不对的,也不要让愤怒操控了你的理智。记得,无论如何发生什么事都不要再动手了。坚强一点,撑下去,问题总有解决的一天。

    ReplyDelete
  3. bro, this is fate. Don't blame yourself coz its de past...I bet she won't blame u so cheer up man. This is love, its forgive and forget. Its good u know your mistake. There will be a big wounds so don't need to compensate because she deserve even more and better den that...good luck man!!

    ReplyDelete
  4. dont be sad ya..everything will be fine o..

    ReplyDelete
  5. u r sad but u know de person u hit even hurts?
    no matter how u r mad n angry of that person a guys never hits a women...i have de same experience lk u... but in the end i really regret..till now...i regret...de feelings reli sucks...think back its not that person's mistake at all but what is done is done...dun live like me full of regretness.... change it now while u can....

    ReplyDelete