Tuesday, October 13, 2009

Third party...

我很快乐
请不要再说爱我
别再触碰我心里还未伤愈的角落
习惯一个人的我
并不是缺你不可
如果你是爱我的
就别让自己再犯错

我很快乐

请不要再说爱我
我已经把失去的当成了一种收获
悲伤的剧情太多
曾经都侵袭着我
所以我不再做
这第三者的第三者

This is a song lyrics...dun misunderstanding me lo...i scare of writing things liao lo...everytime sure got ppl misunderstanding...hahaha...





No comments:

Post a Comment